Η περιορισμένη διαφήμιση δεν έφερε τα αναμενόμενα αποτελέσματα
Μικρής διάρκειας ήταν η ανάσα που έδωσε στον τουρισμό της Αθήνας η πραγματοποίηση του Κλασικού Μαραθωνίου...που έγινε χθες, με ρεκόρ συμμετοχών.
Μιλώντας στο ΑΜΠΕ ο πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Αθηνών & Αττικής Αλέξανδρος Βασιλικός υπογράμμισε ότι αυτή η παγκοσμίου βεληνεκούς διοργάνωση δεν έφερε τους πελάτες που προσδοκούσαν οι ξενοδόχοι της πρωτεύουσας, με άμεσο αντίκτυπο και στα έσοδα τους, που και αυτά δεν ήταν τα αναμενόμενα, καθως οι τιμές που δόθηκαν κινήθηκαν σε χαμηλά επίπεδα.
Αφού εξήρε τη σπουδαιότητα τέτοιων διοργανώσεων για το ελληνικό τουριστικό προϊόν ο κ. Βασιλικός επεσήμανε, ότι η χαμηλή διαφήμιση αλλά και το κλίμα των προηγούμενων εβδομάδων δε βοήθησε στην μεγάλη αύξηση της επισκεψιμότητας.
Αυτή τη στιγμή η Ένωση Ξενοδόχων Αθηνών - Αττικής συλλέγει τα στοιχεία από τους επιχειρηματίες της Αθήνας προκειμένου να αποκρυσταλλωθεί η ακριβής εικόνα και σε ποσοστά, ενώ η πρώτη εκτίμηση κάνει λόγο για θετικά αποτελέσματα κατά περίπτωση.
Με βάση τα πρόσφατα στοιχεία απο τις πληρότητες των ξενοδοχείων (αλλά και αυτά των τιμών και εσόδων) της Αθήνας παραμένουν καθηλωμένα σε αρνητικά ποσοστά εδώ και τέσσερα χρόνια, γεγονός πρωτοφανές στα χρονικά της Αθήνας, όπως τονίζουν οι ξενοδόχοι.Πηγή
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Γράψτε τι σκέπτεστε...