Παρασκευή 6 Απριλίου 2012

Ο ΔΗΜΟΣ ΜΑΡΑΘΩΝΑ ΕΧΕΙ ΑΝΑΓΚΗ ΑΠΟ ΛΕΦΤΑ !!

Έβγαλε την δημοτική αστυνομία μπας και μαζέψει κάτι τις ...
Μου θυροκόλλησαν Κυριακάτικα μεσημέρι ένα πρόστιμο ούτε λίγο
ούτε πολύ 100 ΕΥΡΩ ...
Ο λόγος γιατί έχω στο σπίτι μου μανταρινιές και πορτοκαλιές!
Ναι καλά διαβάζετε ...
Κάποιος μεσημεριάτικα πέταξε στο σκουπίδια κλαδιά από μανταρινιά, και αφού έχω εγώ στον κήπο μου τέτοια δέντρα, άρα εγώ τα πέταξα.
Τα ΟΝΌΜΑΤΑ ΤΩΝ ΠΑΝΈΞΥΠΝΩΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΏΝ Κα Κόπιτσα και αν διαβάζω σωστά Κα Γκούβα ...

Σήμερα μετά από επίσκεψή μου στο Δήμο ήρθε η Δημοτική αστυνομία να κάνει αυτοψία στα δέντρα ότι τα κλαριά στα σκουπίδια δεν είναι δικά μου...
Διαπίστωσαν ότι δεν είναι δικά μου, και εγώ τρέχω να αποδείξω ότι δεν είμαι ελέφαντας πληρώνοντας βενζίνα, το μεροκάματό μου συν την ψυχολογία μου.

Κε ΔΗΜΑΡΧΕ, Κε ΑΝΤΗΔΗΜΑΡΧΕ ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑΣ...

ΝΑ ΤΟΥΣ ΧΑΙΡΕΣΤΕ


Διαβάστε περισσότερα: http://anatakti.blogspot.com/2012/04/blog-post_1004.html#ixzz1rGaAkPYW


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε τι σκέπτεστε...