Παρασκευή 1 Αυγούστου 2014

Πώς θα κάνω Σεν Τροπέ τον Μαραθώνα

Ηταν ο υπ’ αριθμόν ένα μάνατζερ των επωνύμων και από τους πιο δυναμικούς Έλληνες celebrities. Ωστόσο από την 1η Σεπτεμβρίου θα τον δούμε σε έναν εντελώς διαφορετικό ρόλο: εκείνον του δημάρχου Μαραθώνα. Μάλιστα εξελέγη δίνοντας… υπόσχεση στους πολίτες ότι θα μετατρέψει την περιοχή σε διεθνή τουριστικό προορισμό, ο οποίος δεν θα έχει να ζηλέψει σε τίποτα το Σεν Τροπέ.

Την προηγούμενη Τετάρτη ο Ηλίας Ψινάκης άνοιξε την πόρτα του σπιτιού του στο «ΘΕΜΑ» αποκαλύπτοντας για πρώτη φορά τα μελλοντικά του σχέδια, τις κρυφές δημοσκοπήσεις της οικογένειάς του κατά την προεκλογική του εκστρατεία, τη γνώμη του για την περιφερειάρχη Αττικής, αλλά και πώς εμπόδισε μέσα σε ένα 24ωρο να μπει λουκέτο στο Κέντρο Υγείας της Νέας Μάκρης. Επίσης, αποκαλύπτει γιατί η συμμετοχή του ως δημοτικός σύμβουλος της Αθήνας στις προηγούμενες εκλογές ήταν εμπειρία ζωής και δηλώνει ποια τηλεοπτική εκπομπή θα έκανε από τη νέα σεζόν…

Οι πανύψηλοι φοίνικες που είναι τοποθετημένοι δίπλα στην πισίνα και σε ίση απόσταση ο ένας από τον άλλον δεν προσφέρουν μόνο ηρεμία στον έναν και μοναδικό ιδιοκτήτη του σπιτιού, αλλά δημιουργούν την κατάλληλη σκιά, αποτελώντας ένα ειδυλλιακό τοπίο που μαγνητίζει τους επισκέπτες και συνάμα εμπνέει τον επόμενο δήμαρχο Μαραθώνα να πραγματώσει τα σχέδιά του για την αναβάθμιση της περιοχής.
Κι ενώ θα περίμενε κανείς ότι ο Ηλίας Ψινάκης απολαμβάνει τα μπάνια του στη δημοφιλή παραλία της Ψαρούς στη Μύκονο, ανάμεσα σε Ελληνες και ξένους επώνυμους καλλιτέχνες και όχι μόνο, εκείνος επέλεξε να μείνει στην Αθήνα και συγκεκριμένα στο ησυχαστήριό του, που δεν είναι άλλο από τη μονοκατοικία του στον Νέο Βουτζά. Ασχέτως αν βρισκόμαστε στα τέλη Ιουλίου και δεν έχει καταλάβει επισήμως τον δημαρχιακό θώκο, εκείνος δεν περιμένει να έρθει ο Σεπτέμβριος για να πιάσει δουλειά.

Ο Ηλίας Ψινάκης κινητοποίησε τις αρμόδιες αρχές προκειμένου να μην μπει
λουκέτο στο μοναδικό Κέντρο Υγείας της περιοχής, φροντίζοντας παράλληλα
και για τη στελέχωσή του με το απαραίτητο προσωπικόΑναμένοντας να επιστρέψουν από τις άδειές τους ορισμένοι συνεργάτες του, με τις υποχρεώσεις του Δήμου Μαραθώνα να τρέχουν, από τα επαγγελματικά ραντεβού που κλείνει το ένα πίσω από το άλλο δεν τη γλιτώνουν όσοι βρίσκονται στην Αθήνα. Οι συναντήσεις μαζί του είναι σχεδόν καθημερινές, αφού, όπως λέει και ο ίδιος, «οι συνεργάτες μου είναι top, ο καθένας στον τομέα του». Την ίδια ώρα έχει μετατρέψει το σπίτι του σε «δημαρχιακό γραφείο» και ασχολείται με τις προτεραιότητες της περιοχής, ενώ στα άμεσα σχέδιά του είναι, κατόπιν συνεννόησης με τον μητροπολίτη της περιοχής, να εξασφαλίσουν τουλάχιστον μια ημερήσια μερίδα φαγητού για τους άπορους πολίτες.

Το προεκλογικό του σύνθημα «Αλλάζουμε την Ελλάδα, ξεκινώντας από τον Μαραθώνα» παίρνει σάρκα και οστά, μια και στόχος του είναι να τον μετατρέψει σε δημοφιλή τουριστικό προορισμό, προσελκύοντας τουρίστες ακόμα και από το εξωτερικό. «Αν μπορείς να εκτοξεύσεις ένα άτομο στη showbiz και να το κάνεις brand name, καταλαβαίνετε τι μπορεί να γίνει όταν έχεις στα χέρια σου ένα brand name σαν τον Μαραθώνα. Τώρα θα γίνω ο μάνατζερ της περιοχής μου», δηλώνει υπερήφανα ο Ηλίας Ψινάκης.
Εντός 24ώρου η τοποθέτηση 11 γιατρών στο Κέντρο Υγείας

Πού οφείλεται, όμως, η σιγουριά του για την υλοποίηση των σχεδίων του; Μπορεί ένας δήμαρχος να ξεπεράσει την ελληνική γραφειοκρατία και να χαρίσει στους πολίτες του τη στοιχειώδη αναβάθμιση, δηλαδή σύγχρονα γήπεδα, κέντρα πολιτισμού και ιατρική περίθαλψη;
Τα στελεχωμένα από μάνατζερ γραφεία που έχει η οικογένειά του σε Φιλιππίνες και Ευρώπη πραγματοποίησαν 8μηνη έρευνα τόσο για την επιτυχία του στις δημοτικές εκλογές όσο και για το αν τα σχέδιά του για την περιοχή αποτελούν όνειρο θερινής νυκτός ή μπορούν πράγματι να υλοποιηθούν με ποσοστό επιτυχίας.

Και αν όλα αυτά θεωρούνται υπερβολές, ο Ηλίας Ψινάκης έχει ήδη δώσει δείγμα γραφής. Στο άκουσμα της είδησης ότι το Κέντρο Υγείας Νέας Μάκρης κλείνει οριστικά στις 8 Αυγούστου λόγω έλλειψης ιατρικού προσωπικού, έκανε την πρώτη κίνηση ματ. Κινητοποίησε τις αρμόδιες αρχές για να μην μπει λουκέτο, φροντίζοντας παράλληλα και για τη στελέχωσή του με το απαραίτητο ιατρικό προσωπικό, μια και η συγκεκριμένη περιοχή τους καλοκαιρινούς μήνες σφύζει από ζωή, καθώς φιλοξενεί περίπου 200.000 πολίτες. Το Κέντρο Υγείας μέχρι πρότινος εφημέρευε δύο φορές την εβδομάδα, εξυπηρετώντας ως επί το πλείστον 700 περιστατικά τον μήνα με τρεις μόνιμους γιατρούς. Ο Ηλίας Ψινάκης ανέλαβε να λύσει το πρόβλημα.

Στην πρωτοβουλία του ανταποκρίθηκε αμέσως ο αρμόδιος υποδιοικητής της Πρώτης Υγειονομικής Περιφέρειας Σωτήρης Ζώτος, ο οποίος, σε συνεννόηση με τον υπουργό Υγείας Μάκη Βορίδη, τον υφυπουργό Λεωνίδα Γρηγοράκο και τον διοικητή της Πρώτης Υγειονομικής Περιφέρειας Βασίλη Κοντοζαμάνη, συμφώνησαν στη μόνιμη τοποθέτηση 11 γιατρών διαφορετικών ειδικοτήτων και σε εφημερία του νοσοκομείου κάθε μέρα και σε 24ωρη βάση.
Επίσης, καλύφθηκε άλλη μια μεγάλη ανάγκη του Κέντρου Υγείας και αγοράστηκε, για πρώτη φορά, σύγχρονο ακτινολογικό μηχάνημα το οποίο θα λειτουργήσει τις επόμενες ημέρες.

Με το σκάφος στα ελληνικά νησιά

Ο ίδιος βέβαια δεν αρκείται μόνο σε αυτό. Για τις βουτιές του επιλέγει -εκτός από την πισίνα του- τις παραλίες του Μαραθώνα, καλώντας τους δημότες να στηρίξουν την περιοχή. «Εχω μια παραλία 40 χλμ. τούμπανο και σας περιμένω όσοι δεν έχετε τη δυνατότητα να κάνετε διακοπές να περάσουμε μαζί ένα καυτό καλοκαίρι», λέει ο Ηλίας Ψινάκης. Τα Σαββατοκύριακα δύσκολα θα τον βρει κάποιος στην Αθήνα. Με το σκάφος του περιδιαβαίνει τα νησιά προκειμένου να γνωριστεί με τους νέους δημάρχους και μέσω του σωματείου τους να καλύψει ο καθένας τις ανάγκες της περιοχής του.
Οπως δηλώνει ο ίδιος, δύο είναι τα όπλα για να πετύχει στον νέο του ρόλο: «Δεν έχω πολιτικό κόστος γιατί δεν έχω καμία φιλοδοξία να γίνω βουλευτής ή υπουργός και από την άλλη παίζω στα δάχτυλα τα media. Οπότε δεν είναι εύκολο να μου βάλει κανείς μικροπολιτικές τρικλοποδιές σε ό,τι αφορά την ανάπτυξη της περιοχής. Γιατί έχω βήμα και οι αρμόδιοι το γνωρίζουν αυτό και το φοβούνται. Ζω στον Μαραθώνα 18 χρόνια από επιλογή, παρόλο που η οικογένειά μου έχει σπίτια στο Κολωνάκι, στο Ψυχικό και στη Γλυφάδα. Είμαι ο μόνος από την οικογένειά μου που έχω επιλέξει να ζω στην Ελλάδα. Οταν ήμουν νέος η γενιά μου παρέλαβε μια Ελλάδα που ήταν παράδεισος. Τώρα παραδίδουμε στους νέους μια Ελλάδα με οικονομική κρίση και τους αναγκάζουμε να πηγαίνουν εργάτες στο Βέλγιο και στη Γερμανία.

Μόνο αν ο καθένας από εμάς κάνει κάτι καλό γι’ αυτή τη χώρα, ανάλογα με τη δυνατότητα που έχει, θα πάει μπροστά η χώρα μας. Ευτυχώς, έχω την τύχη να έχω φίλους διεθνείς προσωπικότητες και Ελληνες ισχυρούς που αγαπούν πάρα πολύ την Ελλάδα. Ηδη με έχουν βοηθήσει και θα με βοηθήσουν στην ανάδειξη του Μαραθώνα στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Μάλιστα ένας από αυτούς είναι ο Valentino, τον οποίο θα υποδεχτώ σε δυο-τρεις μέρες στην Ελλάδα και τον ευχαριστώ».
«Το βούλωσα και έκατσα να μάθω καλά το μάθημά μου»

Χωρίς να λείπει η αυτοκριτική, υποστηρίζει ότι μόνο σε ένα πράγμα θα έδινε άριστα στον εαυτό του: «Ξέρω να κάνω πολύ καλά τη δουλειά μου. Η δουλειά του μάνατζερ είναι να παίρνει το τίποτα και να το κάνει κάτι. Πόσο μάλλον αν πάρει ένα διεθνές brand name σαν τον Μαραθώνα. Οταν ήμουν δημοτικός σύμβουλος στον Δήμο Αθηναίων, ήμουν στην αντιπολίτευση και δυστυχώς δεν μπορούσα να κάνω πολλά πράγματα. Γιατί ο ρόλος της αντιπολίτευσης είναι διακοσμητικός. Ο Δήμος Αθηναίων είναι πανεπιστήμιο προβλημάτων. Οπότε το βούλωσα και έμαθα καλά το μάθημά μου. Δηλαδή, το πώς θα μπορούσαν να λύνονται τα προβλήματα. Ο στόχος μου για τον Μαραθώνα είναι από τριτοκοσμικός παράδεισος να γίνει πραγματικός παράδεισος. Εγώ δεν έχω απωθημένα για τίτλους και φράγκα. Οπότε μπήκα σε αυτή την περιπέτεια για να φανώ χρήσιμος».
Οι επαφές του με τα αρμόδια πρόσωπα δεν γίνονται μόνο σε τοπικό επίπεδο. Ο Ηλίας Ψινάκης έχει ήδη έρθει σε επαφή με την περιφερειάρχη Αττικής Ρένα Δούρου προκειμένου να μιλήσουν για τα προβλήματα που μαστίζουν την περιοχή. «Βρεθήκαμε στο Γραμματικό με έναν κοινό στόχο. Να μη γίνει ο δήμος σκουπιδαριό. Τη Δούρου τη γουστάρω γιατί είναι μάγκας. Οπως και ο Πέτρος Φιλίππου. Εμένα δεν με ενδιαφέρει ο άλλος σε ποιο πολιτικό κόμμα ανήκει, τι ομάδα είναι ή τι κάνει στο κρεβάτι του. Με ενδιαφέρει τι κάνει για τον τόπο μου», τονίζει. 

Οι κρυφές δημοσκοπήσεις και το «αυτοδιοικητικό ριάλιτι»

Ποιος είναι ο ρόλος της οικογένειάς του σε όλα αυτά; «Αυτοί που μου πρότειναν να κατέβω στις δημοτικές εκλογές ήταν οι κάτοικοι. Οταν το άκουσε η οικογένειά μου τσίριξε. Στην Ελλάδα η Δημόσια Διοίκηση είναι συνώνυμο με τη λαμογιά και όσο αγνά κι αν είναι τα κίνητρά σου, θα φας τα μούτρα σου, μου είπαν», λέει ο δήμαρχος συνεχίζοντας την αφήγησή του: «Τότε κι εγώ τους είπα: Ζω στην Ελλάδα και γουστάρω να προσπαθήσω να βοηθήσω από τη θέση που είμαι καλός. Εκείνοι φρίκαραν τρελά, έβαλαν γραφεία με τα οποία συνεργάζονται οι επιχειρήσεις της οικογένειας στο Χονγκ Κονγκ, στο Λονδίνο και στις Βρυξέλλες και εξέταζαν 8 μήνες εάν αυτά που θέλω να κάνω γίνονται. Πήρα το πράσινο φως.
Μετά έκανα μια έρευνα στη Metron Analysis αν βγαίνω σε περίπτωση που βάλω υποψηφιότητα. Η απάντηση του Φαναρά ήταν “με τα μπούνια” κι έτσι μπήκα σε αυτή την υπέροχη περιπέτεια». Ωστόσο, όπως υποστηρίζει ο ίδιος, η δουλειά του είναι η νέα του ιδιότητα, αποφεύγοντας να απαντήσει στην ερώτηση αν θα μείνει μακριά ή όχι από την τηλεόραση.

Η απάντησή του ήταν αινιγματική και ανατρεπτική: «Θα έκανα οτιδήποτε για την προβολή του Μαραθώνα στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Θα είχε πολλή πλάκα τώρα που το σκέφτομαι, ένα αυτοδιοικητικό ριάλιτι για να δει ο κόσμος την ηλιθιότητα, τη γραφειοκρατία και το πόσο χαζά μικροσυμφέροντα και μικροπολιτικές καθυστερούν την πρόοδο σε όλη την Ελλάδα».
Κι έτσι μένει να δούμε αν θα υλοποιηθεί και αυτό από τον Ηλία Ψινάκη, μεταφέροντας όλα τα παράλογα και τραγελαφικά του Ελληνικού Δημοσίου στις τηλεοπτικές μας οθόνες…
Πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε τι σκέπτεστε...