Πέμπτη 24 Απριλίου 2014

Περασμένα μεσάνυχτα η Μέρκελ ξύπνησε την Δάφνη Σημίτη!

Από την Ιόλη Πιερίδη

-Κώστα ξύπνα, είναι η Άνγκελα Μέρκελ στο τηλέφωνο...


Ξημερώματα στο διαμέρισμα του Κώστα Σημίτη στην οδό Αναγνωστοπούλου.
Η Δάφνη σοκαρισμένη από το απρόσμενο άκουσμα δίνει το ακουστικό από το τηλέφωνο αντίκα μάρκας Siemens στον σύζυγό της πρώην πρωθυπουργό.

Η Γερμανίδα καγκελάριος μπαίνει κατευθείαν στο ψητό.

-Κώστα, έχουμε πρόβλημα. Ο Σαμαράς, όπως με πληροφορούν, δεν έχει καμία τύχη στις εκλογές. Υπάρχει μεγάλη οργή στον κόσμο. Τόση οργή που ακόμη κι αν ο Τσίπρας βγει στη πλατεία Συντάγματος φωνάζοντας "είμαι μαλάκας... είμαι μαλάκας", οι πολίτες σας θα τον ψηφίσουν...Ο ΣΥΡΙΖΑ παίρνει 35%, μπορεί και 40%...ενώ η ΝΔ καταποντίζεται. Το ΠΑΣΟΚ είναι ανύπαρκτο...Πρέπει να μας βοηθήσεις. Οι Γερμανοί είναι φίλοι σας, είμαι φίλη σου Κώστα...Πρέπει να βγεις μπροστά, να ηγηθείς νέου κόμματος. Εσύ μαζί με τον Γιάννη τον Στουρνάρα....Διαφορετικά σε ένα χρόνο από σήμερα θα είστε στη δραχμή και θα αρχίσει να ξηλώνεται το πουλόβερ της E.E..."

.Άνγκελα συμφωνώ μαζί σου...Δεν είμαι αισιόδοξος για την Ελλάδα. Κι εγώ φοβάμαι ότι χάνουμε το παιγνίδι...Παίρνει τα πάνω της η Ρωσία και θα συγκρουσθεί για τα συμφέροντά της με την Αμερική. Μετά από πολλά χρόνια θα υποχωρήσει η γερμανική υπεροχή στην Ελλάδα και θα είμαστε θεατές...Πρέπει να λειτουργήσουμε όσο πιο γρήγορα μπορούμε..."

.Κοίτα Κώστα, αν δεν βγεις μπροστά εσύ πρέπει να μου βρεις μια εναλλακτική λύση....Δεν ξέρω από που να πιαστώ...Θέλω να μου υποδείξεις πρόσωπα για ένα ισχυρό κόμμα που θα εξυπηρετεί τα συμφέροντα της Γερμανίας...

Ο Σημίτης έκλεισε προβληματισμένος το τηλέφωνο. Το ίδιο και η Άνγκελα...

kourdistoportocali.comΠηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε τι σκέπτεστε...