Παρασκευή 29 Μαρτίου 2013

Ζωές στο δρόμο! (video)

Στον ανθρώπινο πόνο του …δρόμου.

O 84χρονος κ. Σπύρος από το Ηράκλειο της Κρήτης ζει στο πεζοδρόμιο, εκεί τρώει όταν βρίσκει τροφή,εκεί κοιμάται, εκεί βιώνει τη σκληρή καθημερινότητα του. Επί της Αθηνάς και Ερμού....

Ο κ. Σπύρος ανοίγει τη καρδιά του στο BriefingNews και μιλά για όλους και για όλα...Ακόμα και για τον καρκίνο που τον ταλαιπωρεί και έχει κάνει τη μαρτυρική τη ζωή του.
Έχω εμένα και τον Θεό, μου είπε όταν τον ρώτησα για την πορεία της ζωής του που τον έφερε στον δρόμο με μία κουβέρτα, ένα στρώμα και  δυο-τρεις πλαστικές σακούλες δίπλα του με κάποια προσωπικά αντικείμενα.
Ο κ. Σπύρος, εκφράζει τη πικρία του για  τους πολιτικούς που τους θεωρεί υπεύθυνους για τη σημερινή εξαθλίωση. Αλλά ταυτόχρονα εκδηλώνει την  ευγνωμοσύνη στον κόσμο που του δίνει ένα κομμάτι ψωμί ...
Τι θέλετε να κάνω για εσάς; Τον ρώτησα.  Να μου πάρεις ένα κουτί φάρμακα που θα σου πω, είναι παυσίπονο για τον καρκίνο.20 Ευρω κοστίζουν, να απαλύνεις λίγο τον πόνο μου.

Μαζί του, λίγο πιο πέρα, έχει στήσει το δικό του ...σπιτικό ένας νέος συνάνθρωπος μας, Ο 40χρονος μηχανικός αυτοκινήτων από τα Τρίκαλα ζει και εκείνος μόνος στον κόσμο, μιας και με τους δικούς του ανθρώπους δεν δείχνει να  διατηρεί καμία επαφή, όπως είπε


Πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε τι σκέπτεστε...