Δευτέρα 20 Αυγούστου 2012

Αν ήταν τυφλός και ο Παπανδρέου...

 Σε παλαιότερο χρόνο

Πολλοί είπανε πως ο μόνος από το ΠΑΣΟΚ που είδε τη "μαυρίλα" που έρχεται από το Μεσοπρόθεσμο, ήταν ένας τυφλός. Τι θα γινόταν άραγε αν ήταν τυφλός και ο πρωθυπουργός;

Ο Κουρουμπλής είναι το πρόσωπο των ημερών για δύο λόγους: Καταψήφισε το Μεσοπρόθεσμο και είναι τυφλός. Έχει σχεδόν… ηρωοποιηθεί και για τα δύο. Για το πρώτο, ας μου επιτραπεί να μην είμαι τόσο χουβαρντάς στα κοπλιμέντα. Είναι πολλά χρόνια βουλευτής του ΠΑΣΟΚ κι έχει υπερψηφίσει στο παρελθόν αρκετά σκληρά νομοσχέδια του κόμματός του. Όσο για την ασθένειά του, καλό είναι να τον αντιμετωπίζουμε όπως και τους άλλους συναδέλφους του. Πιστεύω το ίδιο θα θέλει και ο ίδιος.

Εννοείται πως σαν άνθρωπο του βγάζω το καπέλο. Έχασε την όρασή του στα δέκα του (άρα γνωρίζει πως είναι να βλέπεις) από έκρηξη ξεχασμένης γερμανικής χειροβομβίδας κι όμως σπούδασε, δούλεψε, έκανε οικογένεια. Πανάξιος. Εγώ έχω λίγο αστιγματισμό και τρελαίνομαι όταν καμιά φορά δεν μπορώ να διαβάσω τα πολύ μικρά γράμματα. Κι όμως το δικό μου πρόβλημα είναι σταγόνα στον ωκεανό μπροστά στο δικό του.

Πολλοί είπανε πως ο μόνος από το ΠΑΣΟΚ που... είδε τη «μαυρίλα» που έρχεται από το Μεσοπρόθεσμο, ήταν ένας τυφλός. Τι θα γινόταν άραγε αν ήταν τυφλός και ο πρωθυπουργός;









Το group του dr.SeenG στο Facebook εδώ και το προφίλ του εδώ.

Πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε τι σκέπτεστε...