Παρασκευή 25 Μαΐου 2012

ΝΑ ΤΙ ΤΡΑΒΑΝΕ ΟΙ ΞΕΝΙΤΕΜΕΝΟΙ ΣΥΝΕΛΛΗΝΕΣ


Σας γράφω αυτά τα λόγια γιατί αγαπάω την Πατρίδα Μου και είμαι Υπερήφανος που είμαι ΈΛΛΗΝΑΣ

Αυτό είναι ένα αντίγραφο του μηνύματος που στείλατε στον Υπουργείο Εξωτερικών μέσω του Ελληνική Δημοκρατία - Υπουργείο Εξωτερικών

Αν και έχουν περάσει 50 ημέρες από τότε που έστειλα ερώτηση στο Υπουργείο Εξωτερικών  στην Ελλάδα..

Ποτέ δεν έλαβα απάντηση μέχρι σήμερα !!!


Κ.Γκίκας

----- Forwarded Message -----
From: Υπουργείο Εξωτερικών <webteam@mfa.gr>
To: kyriakosgkikas@yahoo.co.uk
Sent: Tuesday, 27 March 2012, 0:41
Subject: Αντίγραφο του: ΕΚΔΟΣΗ ΔΙΑΒΑΤΗΡΙΩΝ ΣΤΟ ΛΟΝΔΙΝΟ

Αυτό είναι ένα αντίγραφο του μηνύματος που στείλατε στον Υπουργείο Εξωτερικών μέσω του Ελληνική Δημοκρατία - Υπουργείο Εξωτερικών


Αυτό είναι ένα μήνυμα-ερώτημα διά μέσου http://www.mfa.gr από τον
ΚΥΡΙΑΚΟΣ  ΓΚΙΚΑΣ <kyriakosgkikas@yahoo.co.uk>

Λονδίνο  27 -03- 2012
Σας γράφω αυτά τα λόγια γιατί αγαπάω την Πατρίδα Μου και είμαι Υπερήφανος που είμαι ΈΛΛΗΝΑΣ


Πιστοποιητικό Μονίμου Κατοικίας Ραντεβού το Σεπτέμβριο ????????????????????????????????????????????????????????

Είμαστε σοβαροί ????????

Με  Τιμή

Κυριάκος Γκίκας
 -------------------------------------

2012/5/24 Consular Section Greek Embassy <consulate@greekembassy.org.uk>
Κύριε Γκίκα,
Θα πρέπει να κλείσετε ένα ραντεβού μέσω του on-line συστήματος. Αυτή τη στιγμή, όλα τα ραντεβού είναι κλεισμένα έως τον Σεπτέμβριο, εξαιτίας του τεράστιου όγκου αιτήσεων στη συγκεκριμένη κατηγορία. Ωστόσο, υπάρχουν ακυρώσεις, οι οποίες γίνονται από τους ίδιους τους πολίτες και τα ραντεβού ανατροφοδοτούνται στο σύστημα, ενώ παράλληλα, νέα ραντεβού προστίθενται για την επόμενη διαθέσιμη ημερολογιακά περίοδο, οπότε θα βρείτε ένα διαθέσιμο ραντεβού. Μπορείτε να επισκεφθείτε την ιστοσελίδα μας για πληροφορίες σχετικά με τη διαδικασία και τα απαιτούμενα δικαιολογητικά.

Με εκτίμηση,
Εκ του Προξενικού Γραφείου




From: "Kyriakos Gkikas" <kyriakosgkikas@gmail.com>
Sent: 24 May 2012 09:35
To: consulate@greekembassy.org.uk, kostavr@hotmail.com
Subject: Re: Σας γράφω αυτά τα λόγια γιατί αγαπάω την Πατρίδα Μου και είμαι Υπερήφανος που είμαι ΈΛΛΗΝΑΣ

2012/5/23 Kyriakos Gkikas <kyriakosgkikas@gmail.com>

Aγαπητοί Κύριοι,

Ο Κύριος Κωνσταντίνος  ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ     πρέπει να έχει στα χέρια του Πιστοποιητικό Μονίμου Κατοικίας για λόγους Στρατολογίας το γρηγορότερο.
Παρακαλώ πολύ πότε πρέπει να περάσει απο την Πρεσβεία αφου το τηλεφωνικό ραντεβού του δίνει διαθέσιμη περίοδοσ μετά απο 3 μήνες ????

Σα λέω και πάλι Πιστοποιητικό θέλει ο Κύριος Κωνσταντίνος  ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ

Σας Ευχαριστώ

Με Τιμή
Κυριάκος Γκίκας
2012/3/27 Consular Section Greek Embassy <consulate@greekembassy.org.uk>


Κύριε Γκίκα,

Για εξουσιοδότηση, μπορείτε να έλθετε στο Προξενικό Γραφείο, χωρίς ραντεβού εργάσιμες ημέρες 9.30-13.00, με την ταυτότητα ή το διαβατήριό σας.
Ωστόσο, θα πρέπει να έχετε υπ'όψιν σας ότι για την αίτηση διαβατηρίου απαιτείται η αυτοπρόσωπη παρουσία σας, καθώς θα πρέπει να ληφθούν τα δακτυλικά σας αποτυπώματα.

Με εκτίμηση,
Εκ του Προξενικού Γραφείου


From: "Kyriakos Gkikas" <kyriakosgkikas@gmail.com>
Sent: 26 March 2012 23:34
To:
consulate@greekembassy.org.uk

Subject: Σας γράφω αυτά τα λόγια γιατί αγαπάω την Πατρίδα Μου και είμαι Υπερήφανος που είμαι ΈΛΛΗΝΑΣ

Λονδίνο  27 -03- 2012
Αγαπητοί Κύριοι , 
Ζητώ συγνώμη για την αναίδεια μου και σας ευχαριστώ θερμά για την άμεση και γρήγορη  ανταπόκριση του αιτήματος μου.
Προσωπικά είχα μεριμνήσει για την επανέκδοση του διαβατηρίου μου, και το απέκτησα κατά την επίσκεψή μου στην Ελλάδα. Αναρωτιέμαι αν σας χρειαστώ για κάποια άλλη περίπτωση πόσος χρόνος θα χρειαστεί,έτσι ώστε να κλείσω το πολυπόθητο ραντεβού  για την όποια περίπτωση αυτό θα πρόκειται.
Θα πρέπει , και αυτό πρέπει να γίνει κατανοητό στο Πρόξενο και στην Ελληνική Κυβέρνηση ότι στη Χώρα αυτή είμαστε γιατί η Πατρίδα μας, μας  έδιωξε. Για το λόγο αυτό θα πρέπει και η Πατρίδα ΜΑΣ  τουλάχιστον  να κάνει κινήσεις,  τέτοιες , ώστε να βοηθάνε τους  εδώ Έλληνες Μετανάστες.
Δε γνωρίζω και ούτε θα εξετάσω τα στοιχεία μου λέτε αν είναι ικανοποιητικά.  ( Δηλαδή αν πρέπει κάποιος σήμερα το μήνα ( Μάρτιο )  να κλείσει ραντεβού για το μήνα  Ιούλιο,  και να αναμένει άλλες  6-8 εβδομάδες για την επανέκδοση ενός διαβατηρίου).  Προφανώς να είναι αυτό το σωστό και ο χρόνος που αναφέρεστε να είναι αμελητέος. ( Δηλαδή οι 6 μήνες αναμονής). Δε το γνωρίζω. !!
Αναρωτιέμαι,  και εδώ σας παρακαλώ θέλω να  μου απαντήσετε,  πόσος χρόνος θα μεσολαβήσει για κάποιον ώστε να έρθει στη Πρεσβεία του Λονδίνου και να κάνει μια εξουσιοδότηση ???????? Έτσι ώστε οι όποιες κινήσεις του Διαβατηρίου του /της ή οτιδήποτε άλλο να γίνουν από  Ελλάδα.???
Τέλος,  θα ήθελα να σας επισημάνω, ότι ειδικά του τεράστιου όγκου των αιτημάτων αυτών στην κατηγορία αυτή,  θα έπρεπε να είχατε βρει τρόπο έτσι ώστε  να μειώνατε,  ( αν ο χρόνος αναμονής των 6 μηνών για μια ανανέωση δεν  θεωρείτε  λογικός), στοχεύοντας πάντα στην εξυπηρέτηση του Έλληνα Μετανάστη.
Σας γράφω αυτά τα λόγια γιατί αγαπάω την Πατρίδα Μου και είμαι Υπερήφανος που είμαι ΈΛΛΗΝΑΣ
Εύχομαι ολόψυχα να είστε καλά
Με Τιμή
Κυριάκος Γκίκας
ΕΛΛΗΝ ΑΠΕΛΠΙΣ
ΥΓ. Ίσα, ίσα. ΓΙα κάποιον 'Ελληνα που είναι στην ξενιτιά,  θα πρέπει να επισπεύδονται οι διαδικασίες για τέτοιου είδους θέματα.  Εκτός και αν οι 6 μήνες αναμονής είναι αποδεκτοί. Τότε ζητώ δημόσια συγνώμη !!!

---------- Forwarded message ----------
From: Consular Section Greek Embassy <consulate@greekembassy.org.uk>
Date: Mon, Mar 26, 2012 at 8:37 PM
Subject: re: ΕΠΕΙΓΟΝ !!!!! ---------- Για έκδοση Διαβατηρίων στη Πρεσβεία του Λονδίνου - Πρέπει να κλείσει κάποιος Ραντεβού τον Ιούλιο ???
To: Kyriakos Gkikas <kyriakosgkikas@gmail.com>


Κύριε Γκίκα,
Τα ραντεβού για αιτήσεις διαβατηρίου κλείνονται μόνο μέσω του on-line συστήματος. Αυτή τη στιγμή, όλα τα ραντεβού είναι κλεισμένα έως τον Ιούλιο, εξαιτίας του τεράστιου όγκου αιτημάτων στην κατηγορία αυτή. Ωστόσο, υπάρχουν ακυρώσεις, οι οποίες γίνονται από τους ίδιους τους πολίτες και τα ραντεβού ανατροφοδοτούνται στο σύστημα, ενώ παράλληλα, νέα ραντεβού προστίθενται για την επόμενη διαθέσιμη ημερολογιακά περίοδο, οπότε θα βρείτε ένα διαθέσιμο ραντεβού.
Από την ημέρα της αίτησης, απαιτούνται περίπου 6-8 εβδομάδες για την έκδοση του νέου διαβατηρίου, καθώς οι αιτήσεις και τα δικαιολογητικά αποστέλλονται στην Ελλάδα, στην αρμόδια Αστυνομική Διεύθυνση, η οποία τις επεξεργάζεται και εκδίδει τα διαβατήρια, που στη συνέχεια στέλνονται πίσω στο Λονδίνο
.
Με εκτίμηση,
Εκ του Προξενικού Γραφείου


Πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε τι σκέπτεστε...