Δευτέρα 2 Ιανουαρίου 2012

From: Μιχάλη Αποστολόπουλο
Sent: Wednesday, November 30, 2011 12:35 PM
To: 'ΛΟΥΙΖΟ ΙΟΡΔΑΝΗ'; 'ΛΟΥΙΖΟ ΙΟΡΔΑΝΗ'; 'ΛΟΥΙΖΟ ΙΟΡΔΑΝΗ'
Subject: FW: Ανάγκη σύνταξης Μελέτης απαγόρευσης στάθμευσης φορτηγών οχημάτων άνω των 3,5 τόνων σε οδούς... της Δημοτικής Κοινότητας Βαρνάβα Δήμου Μαραθώνα

1η ΥΠΕΝΘΥΜΙΣΗ
ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΕΝΗΜΕΡΩΣΤΕ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ ΠΡΩΤ. ΠΟΥ ΕΛΑΒΕ Η ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΜΑΣ ΑΥΤΗ

From: Μιχάλη Αποστολόπουλο
Sent: Thursday, September 22, 2011 6:12 PM
To: 'ΔΗΜΑΡΧΟ ΜΑΡΑΘΩΝΑ'
Cc: 'ΜΑΤΙΝΑ ΜΥΛΩΝΑ'
Subject: Ανάγκη σύνταξης Μελέτης απαγόρευσης στάθμευσης φορτηγών οχημάτων άνω των 3,5 τόνων σε οδούς... της Δημοτικής Κοινότητας Βαρνάβα Δήμου Μαραθώνα

Πέμπτη, 22 Σεπτεμβρίου 2011

ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΖΩΗΣ

Ανάγκη σύνταξης Μελέτης απαγόρευσης στάθμευσης φορτηγών οχημάτων άνω των 3,5 τόνων σε οδούς... της Δημοτικής Κοινότητας Βαρνάβα Δήμου Μαραθώνα



Δεκάδες μηχανήματα έργων και φορτηγών είναι παρκαρισμένα ένθεν κακείθεν των δρόμων του Βαρνάβα στον οικισμό αλλά και στην περιφέρεια. Δεν μιλούμε ακόμα και για τις μάντρες οικοδομών που βρίσκονται μέσα και κοντά στον οικιστικό ιστό του χωριού αλλά και για την παράνομη χρήση γης από επιχειρήσεις ( π.χ μάντρα παλαιών υλικών που ξεφύτρωσε τελευταία).
Σε όλα αυτά πρέπει να θέλουμε να μπει κάποια τάξη, με τρόπο που να εξυπηρετεί τους κατόχους των οχημάτων και επιχειρήσεων αλλά ταυτόχρονα να μας απαλλάσσει από τον κίνδυνο που ελλοχεύει από την ακατάστατη και εν πολλοίς αυθαίρετη στάθμευση και κυκλοφορία αυτών (Μηχανήματα χωρίς πινακίδες κυκλοφορίας κλπ).
 Στόχος η βελτίωση της ασφάλειας και η εικόνα περιβάλλοντος του  χωριού μας.  
Με την σκέψη αυτή παραθέτω προς την Επιτροπή Ποιότητας Ζωής του Δήμου Μαραθώνα το παρακάτω σχέδιο με  απαραίτητη προϋπόθεση την σύνταξη σχετικής μελέτης.

ΣΧΕΔΙΟ: : Για την Λήψη ή μη απόφασης εισήγησης προς το Δημοτικό Συμβούλιο, για την:
«Μελέτη απαγόρευσης στάθμευσης φορτηγών οχημάτων άνω των
3,5 τόνων σε οδούς της Δημοτικής Κοινότητας Βαρνάβα Δήμου Μαραθώνα»

ΑΠΟΦΑΣΗ
ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΖΩΗΣ
ΔΗΜΟΥ …………..
ΑΡΙΘΜΟΣ ………………..
Της ……… συνεδρίασης που έγινε την ………….. 2011, ύστερα από τη με αριθ.
πρωτ. ……… πρόσκληση που επιδόθηκε νόμιμα.
Πρόεδρος είναι ο ………………...
Παρόντες είναι οι κ.κ. …………………
Aντιπρόεδρος,…………………………., τακτικά μέλη …………..,αναπληρωματικό μέλος.
Απόντες είναι οι κ.κ.
Στην συνεδρίαση παρίσταται η Νομική Υπηρεσία
Αρχίζει η συνεδρίαση αφού η Επιτροπή βρίσκεται σε νόμιμη απαρτία σύμφωνα
με τις διατάξεις του άρθρου 75 του Ν. 3852/2010.
ΘΕΜΑ ΗΜΕΡΗΣΙΑΣ ΔΙΑΤΑΞΗΣ
ΘΕΜΑ : Λήψη ή μη απόφασης εισήγησης προς το Δημοτικό Συμβούλιο, για την:
«Μελέτη απαγόρευσης στάθμευσης φορτηγών οχημάτων άνω των
3,5 τόνων σε οδούς της Δημοτικής Κοινότητας Βαρνάβα Δήμου Μαραθώνα»
Η Επιτροπή Ποιότητας Ζωής εξετάζει το πιο πάνω θέμα, ύστερα από την λήψη της με αρ πρωτ………….,μελέτης, της Δ/νσης Οδοποιΐας-Αποχέτευσης/Τμ.
Κυκλοφορίας & Οδικής Σήμανσης, που διαβιβάστηκε με τα συνημμένα δικ/κά,και έχει
ως εξής:
Προς: τον Πρόεδρο της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής
ΘΕΜΑ : «Μελέτη απαγόρευσης στάθμευσης φορτηγών οχημάτων άνω των
3,5 τόνων σε οδούς της Δημοτικής Κοινότητας Βαρναβα Δήμου…………..»
Σε συνέχεια της υπ΄αριθμ. .. απόφασης της …………… συνεδρίασης του Συμβουλίου της
Δημοτικής Κοινότητας, που αφορά στην έγκριση του Τεχνικού Προγράμματος έτους 2011,
διενεργήθηκε αυτοψία από αρμόδιους υπαλλήλους της Υπηρεσίας μας (σε διάφορες
ημερομηνίες) προκειμένου ν΄ αποφανθεί για την αναγκαιότητα της απαγόρευσης στάθμευσης μηχανοκίνητων οχημάτων άνω των 3,5 τόνων σε βασικές οδούς της Δημοτικής Κοινότητας…………….,σύμφωνα με την πιο πάνω απόφαση, προκειμένου να βελτιωθούν κατά το δυνατόν οι συνθήκες οδικής ασφάλειας κυκλοφορίας και στάθμευσης οχημάτων στην περιοχή και με δεδομένο ότι τα γεωμετρικά χαρακτηριστικά των οδών της περιοχής δεν επιτρέπουν τη μόνιμη στάθμευση βαρέων οχημάτων.
Σχετικό με τη λήψη του προτεινόμενου μέτρου είναι το άρθρο 34 παρ. 5 του υπ΄ αριθ. Ν.
2696/1999 (ΦΕΚ 57/Α΄/23-3-1999), περί κύρωσης του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, το οποίο προβλέπει ότι στις κατοικημένες περιοχές, απαγορεύεται η στάθμευση φορτηγών αυτοκινήτων μεγίστου επιτρεπόμενου βάρος πάνω από 3,5 τόνους,λεωφορείων, μηχανημάτων έργων, αγροτικών μηχανημάτων, ρυμουλκουμένων, τροχόσπιτων και σκαφών, πέραν από 24 συνεχείς ώρες και οι οδοί που αφορά έχουν ως ακολούθως:
- Η οδός Κυρ. Μαυρομιχάλη – Λακωνίας σε όλο της το μήκος και από τις δύο
πλευρές της οδού
- Η οδός …………….. σε όλο της το μήκος και από τις δύο πλευρές της οδού
- Η οδός ………….…. σε όλο της το μήκος και από τις δύο πλευρές της οδού
- Η οδός …………….. σε όλο της το μήκος και από τις δύο πλευρές της οδού
- Η οδός …………….. σε όλο της το μήκος και από τις δύο πλευρές της οδού
- Η οδός …………….. σε όλο της το μήκος και από τις δύο πλευρές της οδού
- Η οδός …………….. σε όλο της το μήκος και από τις δύο πλευρές της οδού
- Η οδός …………….. σε όλο της το μήκος και από τις δύο πλευρές της οδού
- Η οδός ……….……. σε όλο της το μήκος και από τις δύο πλευρές της οδού
Η οδική σήμανση θα γίνει από την Υπηρεσία μας, σύμφωνα με τις ισχύουσες προδιαγραφές,
σε συνδυασμό με το ισχύον καθεστώς απαγόρευσης της στάθμευσης των υπόλοιπων
οχημάτων στους ανωτέρω δρόμους, με προτεινόμενη εξαίρεση, από την εφαρμογή του
μέτρου, σε ότι αφορά την ολιγόχρονη στάθμευση των οχημάτων τροφοδοσίας καταστημάτων,
βιοτεχνιών κλπ στην περιοχή καθώς και των οχημάτων εκτάκτων αναγκών.
Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ
και με ειδική εντολή
Ο ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ ΟΔΟΠΟΙΙΑΣ-ΑΠΟΧΕΤΕΥΣΗΣ
…………………..
Η Επιτροπή Ποιότητας Ζωής αφού είδε τις σχετικές διατάξεις του Ν. 3852/10, και
συγκεκριμένα το άρθρο 73 «περί αρμοδιοτήτων της Επιτροπής Ποιότητας
Ζωής»,
αφού είδε το άρθρο 34 παρ. 5 του Ν. 2696/1999 (ΦΕΚ 57/Α΄/23-3-1999), περί
κύρωσης του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας
και ύστερα από διαλογική συζήτηση μεταξύ του Προέδρου και των μελών της,
κάνει δεκτή την εισήγηση ,της Δ/νσης Οδοποιΐας-Αποχέτευσης/Τμ. Κυκλοφορίας &
Οδικής Σήμανσης, ως έχει, και με την σύμφωνη γνώμη της Νομικής Υπηρεσίας
Αποφασίζει ομόφωνα εισηγείται και διαβιβάζει στο Δημοτικό Συμβούλιο (με τα συνημμένα δικαιολογητικά), για συζήτηση και λήψη απόφασης, την:
«Μελέτη απαγόρευσης στάθμευσης φορτηγών οχημάτων άνω των 3,5 τόνων σε
οδούς της Δημοτικής Κοινότητας ....Δήμου Μαραθώνα», σύμφωνα με το άρθρο 34 παρ. 5 του υπ΄ αριθ. Ν. 2696/1999 (ΦΕΚ 57/Α΄/23-3-1999), περί κύρωσης του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, το οποίο προβλέπει ότι στις κατοικημένες περιοχές, απαγορεύεται η στάθμευση φορτηγών αυτοκινήτων μεγίστου επιτρεπόμενου βάρους πάνω από 3,5 τόνους, λεωφορείων, μηχανημάτων
έργων, αγροτικών μηχανημάτων, ρυμουλκούμενων, τροχόσπιτων και σκαφών, πέραν των 24 συνεχομένων ωρών, και οι οδοί που αφορά έχουν ως ακολούθως:
- Η οδός ………………. σε όλο της το μήκος και από τις δύο πλευρές της οδού
- Η οδός ….…………… σε όλο της το μήκος και από τις δύο πλευρές της οδού
- Η οδός .……………… σε όλο της το μήκος και από τις δύο πλευρές της οδού
- Η οδός ………………. σε όλο της το μήκος και από τις δύο πλευρές της οδού
- Η οδός ………………. σε όλο της το μήκος και από τις δύο πλευρές της οδού
- Η οδός .……………… σε όλο της το μήκος και από τις δύο πλευρές της οδού
- Η οδός ………………. σε όλο της το μήκος και από τις δύο πλευρές της οδού
- Η οδός …………….… σε όλο της το μήκος και από τις δύο πλευρές της οδού
- Η οδός ………………. σε όλο της το μήκος και από τις δύο πλευρές της οδού
2
Η οδική σήμανση θα γίνει από την Υπηρεσία, σύμφωνα με τις ισχύουσες
προδιαγραφές, σε συνδυασμό με το ισχύον καθεστώς απαγόρευσης της στάθμευσης
των υπόλοιπων οχημάτων στους ανωτέρω δρόμους, με προτεινόμενη εξαίρεση, από
την εφαρμογή του μέτρου, σε ότι αφορά την ολιγόχρονη στάθμευση των οχημάτων
τροφοδοσίας καταστημάτων, βιοτεχνιών κλπ στην περιοχή, καθώς και των οχημάτων  εκτάκτων αναγκών.

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ  ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΑ ΜΕΛΗ

Πηγή
Μήνυμα στον Δήμαρχο που δεν απαντήθηκε...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε τι σκέπτεστε...